Atenție!
- Acest aparat este destinat doar pentru uz profesional!
- Acest aparat are doar rol de copiere / scriere ECU, nu iți va modifica singur calculatorul de motor.
- Nu se pot citi cu acest aparat toate autoturismele existente! In timp trebuie achizitionate tot mai multe aparate, pentru a suplini ceea ce acest aparat nu poate realiza.
- O resoftare eșuată poate duce la avarii pentru calculatorul de motor uneori iremediabile.
- Cititi cu atentie manualul tehnic in special atunci cand programati in mod BDM / JTAG sau Tricore pentru a face corect conexiunile.
- Resoftarea se face pe propria răspundere iar pentru eventualele avarii provocate nu ne asumăm răspunderea!
- Recomand să ne consultați telefonic dacă aveți nelămuriri cu privire la acest aparat înainte de a comanda.
Funcții principale: citire / scriere ECU prin mufa OBD II, dar si Tricore, BDM, JTAG.
- Programarea prin OBD II
- Vei putea programa autoturisme care suporta scrierea direct pe mufa OBD II, spre exemplu Bosch EDC15, Edc16, Delphi.
2. Programarea prin Tricore (Bootmode)
- Este destinata in special calculatoarelor autoturismelor dupa anul 2008, cu calculatoare Bosch EDC17 si MED17.
- Pentru aceasta metoda este recomandat sa achizitionati masa Led Frame cu sonde, dar puteti opta si pentru alte metode mai „ieftine”
3. Programarea prin BDM / JTAG:
- Acest tip de programare necesita desfacerea ECU si legarea la placa electronica fie prin adaptoare BDM fie prin lipituri directe asa cum se vede in imaginea urmatoare:
- Folositi adaptoarele cu care vine aparatul, nu sunt compatibile BDM-urile de la KTAG sau alte aparate!
Puteti downloada manualul tehnic pentru informare inainte de achizitie apasand aici!
Procedura de lucru:
Cu acest aparat se poate realiza Stage 1/2/3, remediere probleme DPF, EGR, sonde, DTC-uri, etc
Inainte de o resoftare recomand sa verificati foarte bine tehnic autorusimul clientului. Daca nu este ok tehnic, marirea de putere dorita nu se va simti.
Recomand utilizarea de statii de incarcare pe perioada procesului de scriere. Exista unele autoturisme la care se pornesc termocuplele. Tensiunea de scriere este recomandat sa fie de peste 13V!
Suporta limbile : Italiana, Engleza, Germana, Franceza, Spaniola ,Portugheza, Ceha, Turca
După citire, fila se modifică și recomand colaborarea cu o firmă specializată in modificarea soft-urilor, cum este RPO Performance.
Suporta Windows XP, Vista, 7, 8, 10, 11 pe 32 si 64 de biti. (Recomand Windowx XP sau 7 cu 32 biti, ruleaza stabil)
Pachetul include:
– Interfata principala
– Cabluri, adaptoare, diverse…
– Alimentator 220V (tip US)
– CD cu softul, versiunea 2012
Soft-uri aditionale pentru modificare harti din ECU:
1. ECM Titanium 2600+ Driver – Folosit in general pentru modificari pe partea de putere;
2. DTC Remover – Anulare permanentă a citirii codului de eroare selectat.
3. Immo Universal 3.2 – Anulare / reparare imobilizator
4. DPF, Lambda, EGR Remover v2017 – Remediare DPF, EGR și sonda Lambda
5. Winols 24 – Modificare soft copiat din ECU (efectuare Stage 1,2,3, remediare probleme DPF, EGR și sonde, etc)
6. Ecu Safe 2.00 – Remediare DPF, EGR plus alte diverse functii.
7. Davinci 1.0.26 – Remediare DPF, EGR plus alte diverse functii.
8. Winols 4.51 in Virtual Machine – Modificare soft copiat din ECU (efectuare Stage 1, remediare probleme DPF, EGR, sonde, etc)
+ tutoriale, damos-uri, etc.
Atenție!
Softurile de la punctele 1-6 rulează doar pe Windows XP sau Windows 7 32 biti.
Toate soft-urile de mai sus, plus altele se pot downloada de pe link-urile aflate pe DVD.
De asemenea, toate soft-urile se trimit spre dumneavoatra pe mail, la finalizarea comenzii, accesand 2 link-uri.
Pentru autoturismele VW Bora, Golf 4 si Passat cu ani de fabricație între 1998 – 2005, atunci când softul afisează „Wakeup Error” se va scoate siguranța F11 sau/și F12 după model.
Tutoriale prezentare si instalare aparat: